Re: Drukarki & tusze z chipami

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 02 Jan 2011 - 17:07:23 MET

"animka" napisała:

> A pisałeś, że LC1100/LC980 Twoja drukarka używa.

Bo używa. I ja wiem, że te podane przez Ciebie Accury pasowałyby do mojej.
Ale w razie draki dialog wyglądałby mniej więcej tak:

- Panie, te tusze Accury w ogóle nie drukują, a czarny to wręcz mi wylał!
- A w jakiej drukarce?
- A w Brother MFC 295CN.
- A gdzie tu jest napisane, że pasują do tego modelu? Do widzenia się z
panem i następny proszę!

> Patrzyłam na te tusze activejet, ale różnica w cenie nie była rewelacją.
> Podaj linka jak możesz i napisz czy odebrałeś osobiście, czy przez
> listonosza :-)

http://www.dodrukarki.pl/c/pl/49_261_2877/2/1/0/long/brother+lc980.html
Tu co prawda okazało się, że na pudełku również nie ma mojego modelu, ale
skoro sprzedawca w opisie deklaruje, że pasują do MFC-295, to w razie draki
rozmowa będzie inna ;->
Natomiast co one są warte, okaże się za jakiś tydzień, jak mi żółty zdechnie
do szczętu.
I oczywiście, że przez listonosza, nie mam zamiaru ganiać się z kurierami po
mieście. Zresztą tej zimy PP udowodniła, że państwowe nie musi być gorsze od
rzekomo prężnych prywatnych firm kurierskich, które w grudniu dały ciała na
całej linii ;->

JoteR