Re: Drukarki & tusze z chipami

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 02 Jan 2011 - 17:54:30 MET

W dniu 2011-01-02 17:07, JoteR pisze:

> Bo używa. I ja wiem, że te podane przez Ciebie Accury pasowałyby do mojej.
> Ale w razie draki dialog wyglądałby mniej więcej tak:
>
> - Panie, te tusze Accury w ogóle nie drukują, a czarny to wręcz mi wylał!
> - A w jakiej drukarce?
> - A w Brother MFC 295CN.
> - A gdzie tu jest napisane, że pasują do tego modelu? Do widzenia się z
> panem i następny proszę!

Jak podałam linka do tuszy mojej MFC 250C, a pewnie i do swojej byś znalazł.

> http://www.dodrukarki.pl/c/pl/49_261_2877/2/1/0/long/brother+lc980.html

O dzięki Ci Panie!
Zapisałam sobie stronę z zakładkach. Jak zaczniesz korzystać z tego
tuszu to napisz czy godny uwagi, czy wszystko ok. Ja narazie tusz mam,
ale powoli zdycha niebieski. Jutro idę do Komputronika odebrać/kupić ten
niebieski.

> Tu co prawda okazało się, że na pudełku również nie ma mojego modelu, ale
> skoro sprzedawca w opisie deklaruje, że pasują do MFC-295, to w razie draki
> rozmowa będzie inna ;->
> Natomiast co one są warte, okaże się za jakiś tydzień, jak mi żółty zdechnie
> do szczętu.
> I oczywiście, że przez listonosza, nie mam zamiaru ganiać się z kurierami po
> mieście. Zresztą tej zimy PP udowodniła, że państwowe nie musi być gorsze od
> rzekomo prężnych prywatnych firm kurierskich, które w grudniu dały ciała na
> całej linii ;->

Przy tej cenie tuszy (jesli dobre) to warto zamówić przesyłkę do domu.
Z tym, że u mnie jest tak, że i tak musze zasuwać na pocztę i długo
czekać w kolejce. Listonosz zostawia avizo w skrzynce i good bay.

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka