Re: jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Sat 01 Jan 2011 - 22:55:37 MET

Dnia Sat, 1 Jan 2011 19:03:34 +0100, marcan napisał(a):

> No! To teraz wiem już wszystko.... tzn nic wiecej niz na poczatku.

W wyszukiwarce Allegro wpisujesz "konwerter vga tv", pojawi się strona:
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=konwerter+vga+tv
Masz tam całą masę przejściówek od jednego sprzedawcy za 42 zł (uwaga:
oczojebna strona aukcji, niebezpieczna zwłaszcza dla epileptyków!), które
prawdopodobnie nie będą współgrały z Twoją kartą graficzną.
Jest też parę konwerterów (na dziś 2 rodzaje). Różnią się głównie
maksymalną obsługiwaną rozdzielczością, ma ona znaczenie tylko jeśli chcesz
mieć na stałe podłączony konwerter do komputera.
Tu masz link do instrukcji jednego z nich:
http://sklepwideo.pl/pdf/Grand_HAND_VIEW_III_PL.pdf

--
GLaF