Re: eeepc wsiakly czy co?

Autor: ptoki <sczygiel_at_gmail.com>
Data: Tue 30 Nov 2010 - 20:18:55 MET

On 30 Lis, 12:45, Sergiusz Rozanski <write-only-with-...@media-
lab.com.pl> wrote:

> Ale nie zamierzam go wrzucać na ten rynek za 300zł :D
> Liczyłem na ~700zł w transakcji.

No to sie wetne.
Wczesniejsze posty mnie troche zakłuły bo pomyslalem ze moze bym tego
bialego kupil ale za tyle to nie :)

> Ale większy.

Wyszperalem sobie na allegro itronixa. pIII 700 i 512MB ram za 400zl.
Dam dziecku i skonfiskuje mu panasonika cf-27 plus UPS.
Tak wiec eeepc mnie ominie.
Dziekuje za wyjawienie tej okropnej tajemnicy absencji tanich eeepc :)