Re: Zewnętrzny magazyn danych

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Mon 29 Nov 2010 - 23:40:57 MET

> Zaburzenia cyrkulacji, RAID i co jeszcze? Wzbogacicie uran w zaciszu
> domowego ogniska? ;> Skoro to ma być kopia danych to co przeszkadza że ona
> będzie się robić o 3 godziny dłużej skoro często niemożna wyłączyć kompa
> żeby podpiąć dysk PATA? ;> Reasumując, kup zewnętrzny dysk OGROMNEJ
> pojemności i podłącz go nawet po usb2.0 i niech się robi a ty spokojnie
> nie wyłączaj komputera, tak jak lubisz :) parę złociszy do przodu a i owca
> cała ;>
>
> --

Przez ten Twój uran, to aż monitor oplułem ;-)

Kopia danych swoją drogą. Chcę urządzenie które pozwoli dysk SATA podłaczyc
"w locie"
Zaznaczam, że nigdzie *_nie_stwierdziłem_*, że to dysk PATA ma być
podłączany w hot swap.
W poprzednim poście pisałem tylko o podłączeniu dysku PATA poza obudową, a
nie w trybie hot swap. :-)
To może jeszcze raz zacytuję swój pierwszy post.......

"Szukam zewnętrznego rozwiązania, które posiada możliwość
podpięcia/odłączenia dysku podczas pracy systemu (tzw. hot-swap) dla dysku
SATA i możliwość równoczesnego lub naprzemiennego podłączenia dysku PATA
(wtedy PATA oczywiście bez hotswap)."

czyli........
1. urzÄ…dzenie powinno zapewniac hot-swap dla dysku SATA
2. urządzenie powinno pozwalać na podpięcie dysku PATA równocześnie z SATA
lub zamiast niego (wtedy hot swap da PATA nie jest wymagany).

Tyle i tylko tyle :)
Dlatego generalnie interesujÄ… mnie dwa rozwiÄ…zania : albo stacja dokujÄ…ca,
albo kieszeń wewnętrzna
Stacja wydaje się lepsza ze względów, o których już pisałem.

Co radzicie wybrać?