Re: Tablet z laczem RS - podlacze go przejsciowka RS-USB?

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Mon 29 Nov 2010 - 23:37:07 MET

On Mon, 29 Nov 2010 13:53:39 -0800 (PST), Piotr Molski
<pmolski@ant.pl> wrote:

>Witam,
>mam stary tablet Wacoma z kablem zenskim RS (tak to sie chyba nazywa).
>Czy przejsciowka RS-USB pozwoli mi go uzywac?
>Tutaj link do przejsciowek na allegro
>http://tnij.org/kable
>Czym sie roznia przejsciowki za 3 zl od tych za 30? Wiem, cena.. ;)

1. Przejściówki tańsze mogą nie przenosić wszystkich sygnałów, tylko
czy to ma znaczenie przy tablecie - nie wiem. Ja bym kupił droższą.

2. Poważniejszym problemem, szczególnie pod najnowsze Windowsy jest
wycofanie się Wacoma ze wspierania obsługi tabletów pod RSa. Może cię
czekać zakup wcale nie tanich sterowników od zewętrznej firmy.

--
Grzegorz Krukowski