Re: Zewnętrzny magazyn danych

Autor: crush <crush2000_at_interia.pl>
Data: Mon 29 Nov 2010 - 22:44:32 MET

W dniu 2010-11-29 22:23, Paweł pisze:
> Użytkownik "geyb" <geyb@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>>

> Toż właśnie piszę przy przy punktach 2 i 3 o rozwiązaniu eSATA - wiem,
> ze jest najszybsze z tych najpopularniejszych. :-)
> (Kieszen z pkt 1 jest montowana wenatrz do zwyklego portu SATA)
> Hotswap chciałbym, bo faworyzowana przeze mnie opcja stacji dokujacej,
> polegałaby na tym, ze jest ona sobie stale podpieta do kompa, a kiedy
> mnie najdzie ochota na dogranie jakichs danych, to wyciagam z szafy
> ten pojemny dysk i wlaczam go "w locie" bez wylaczania uruchomionego
> [...]

Zaburzenia cyrkulacji, RAID i co jeszcze? Wzbogacicie uran w zaciszu
domowego ogniska? ;> Skoro to ma być kopia danych to co przeszkadza że
ona będzie się robić o 3 godziny dłużej skoro często niemożna wyłączyć
kompa żeby podpiąć dysk PATA? ;> Reasumując, kup zewnętrzny dysk
OGROMNEJ pojemności i podłącz go nawet po usb2.0 i niech się robi a ty
spokojnie nie wyłączaj komputera, tak jak lubisz :) parę złociszy do
przodu a i owca cała ;>

--
________
Paweł Wołoszyn