Re: eeepc wsiakly czy co?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 29 Nov 2010 - 20:48:00 MET

W dniu 2010-11-29 17:21, ptoki pisze:
> Ale walsnie mi chodzi o te kupione kiedys.
> Wtedy kosztowaly kolo 600zl wiec teraz powinny biegac po nizszej
> cenie.
Wtedy były nawet po 699zł do kupienia nowe. Potem/teraz juz nie bylo, a
zycie zweryfikowalo ze to byla bardzo dobra okazyjna cena - kto kupil,
to nie odda za 300zl "pelnosprawnego malutkiego laptopka" bo co za to
kupi? dwuletnia nokie?

> A tyle to ja wiem :)
No wlasnie. To jest cena ktora wolny rynek wyregulowal, wiec albo szukaj
mega okazji, albo "nie wiem czy dziala, dostalem od kolegi w
rozliczeniu, ja sie na tym nie znam, ale pewnie dziala, zwrotu i
negatywa nie przyjmuje" ;)