Re: Wybor plyty i coolera dla Phenoma II x2

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 28 Nov 2010 - 15:42:35 MET

michu pisze:

> Troche poczytalem i z tego co zdazyłem sie zorientowac nalezy kupic cos
> z chipsetem AMD 870 (w przypadku 890 placilbym za niepotrzebne mi
> bajery). W gre wchodzi tylko komputronik wiec mam do wyboru:
> http://www.komputronik.pl/index.php/category/7184/bez_zintegrowanej_grafiki.html?sb=&sd=&sort=0&by=f_price_1&sa=&ot=22&a[401][]=27029

Znalazlem test:
http://www.xbitlabs.com/articles/mainboards/display/amd-870-roundup_9.html

Wynika z niego ze Gigabyte GA-870A-UD3 jest najlepszym wyborem i
sklaniam sie ku niej.
Zna ktos jakies przeciwwskazania?
BTW: link jest dobry tylko thunderbird ucina koncowke, trzeba skopiowac,
nie klikac.
pozdrawiam