Re: p³yta Asrock P4V88+

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 25 Nov 2010 - 22:14:05 MET

Dnia Thu, 25 Nov 2010 18:55:00 +0000 (UTC), nolina napisa³(a):

(ciach...)
> To na co wskazujesz na ich www próbowa³em. Potem podczas instalacji chce
> kolejnej dyskietki z kolejnym sterownikiem którego na www te¿ brak. Jednak to
> do RAIDu potrzebne.Tak czy siak nie rozwi±zuje mojego problemu. W sieci mo¿na
> znale¼æ przypadki ludzi którzy te¿ siê na to nadziali.

Wypakowanie zawarto¶ci archiwum opisanego jako: SATA RAID Driver (For system
to read from floppy diskette during Windows installation), nagranie tego na
dyskietkê i podanie instalatorowi systemu (F6 podczas instalacji)
lub
wkompilowanie sterowników w p³ytê instalacyjn± za pomoc± nLite (zak³adam, ¿e
XP bêdziesz instalowaæ) nie wystarczy?

--
[ Przemys³aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Nim jêzyk pu¶cisz w taniec,                                              ]