Re: p³yta Asrock P4V88+

Autor: nolina <nolina_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 25 Nov 2010 - 19:55:00 MET

W.P. <laurentp@wp.pl> napisa³(a):

> A na w...uj ci ca³e iso?
> Google wy³±czyli, stronê ASrocka wy³±czyli?
> http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=P4V88%2b&o=XP
> druga pozycja od do³u s±dz±c po opisie.

Niestety to to co jest na www to nie wszytko co jest niezbêdne.
Zgodnie z instrukcj± tej p³yty - "cd support" nale¿y uruchomiæ jako boot i
wtedy uruchomi siê co¶ co umo¿liwi nagranie na dyskietkê potrzebnych mi
sterowników.
To na co wskazujesz na ich www próbowa³em. Potem podczas instalacji chce
kolejnej dyskietki z kolejnym sterownikiem którego na www te¿ brak. Jednak to
do RAIDu potrzebne.Tak czy siak nie rozwi±zuje mojego problemu. W sieci mo¿na
znale¼æ przypadki ludzi którzy te¿ siê na to nadziali.

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/