Re: p³yta Asrock P4V88+

Autor: nolina <nolina.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 26 Nov 2010 - 00:38:21 MET

Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisa³(a):

> Wypakowanie zawarto¶ci archiwum opisanego jako: SATA RAID Driver (For system
> to read from floppy diskette during Windows installation), nagranie tego na
> dyskietkê i podanie instalatorowi systemu (F6 podczas instalacji)
> lub
> wkompilowanie sterowników w p³ytê instalacyjn± za pomoc± nLite (zak³adam, ¿e
> XP bêdziesz instalowaæ) nie wystarczy?

W tym sêk. Jak robiê tak jak przytaczasz z strony Asrocka to czyta i ³aduje
prawid³owo t± dyskietkê a potem po d³u¿szej chwili instalacji Win Xp chce
kolejn± dyskietkê z nowym sterownikiem o nazwie "Via Raid Combo Driver
Diskette". I tego ju¿ na stronie brak. Jednka¿e nie jestem pewien czy ta droga
jest dla mnie-ja nie chcê RAIDu, tylko zainstalowaæ Win Xp na dsuku SATA. W
instrukcji (jest na stronie) jest w³a¶nie napisane ¿e potrzebujê zbootowaæ
dostarczona p³ytê "cd support" i ona da mi mo¿liwo¶æ nagrania na dyskietkê
sterownika do SATA. Tak to wygl±da :/

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/