Re: Samsung R590 i5.

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Thu 25 Nov 2010 - 17:29:26 MET

Dnia Wed, 24 Nov 2010 17:06:20 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

> Zależy do czego potrzebujesz.
> Dla mnie minusy to:
> -brak portu dla stacji dokującej, w domu korzystam z zewnętrznego
> monitora, klawiatury, myszy
> -mała rozdzielczość jak na tę przekątną ekranu,
> -brak portu szeregowego - niektóre urządzenia wymagają RS232 do
> programowania.
> -OS: Przydałby się Win 7 prof. (na wszelki wypadek) jeśli korzystasz z
> aplikacji niepisanych pod najnowszy OS

Kupilem i sobie chwale.
Co do RSa, to przesadziles... Te juz wyszly z produkcji 10 lat temu.
Rzeczywiscie uzywam laptopa do programowania PLC, ale do tego uzywa sie
obecnie prolink na przyklad. Mam to i dziala wysmienicie. Mozna zmieniac
COM wg woli.
Co do profeslonalnej wersji OS do uzytku niekorporacyjnego, to jest to bez
sensu. Nie bede kupowal dostawczaka, bo moze kiedys w przyszlosci bede sie
przeprowadzal.
Rozdzielczosc satysfakcjonujaca.
Nie wyobrazam sobuie na 15" patrzec na 1600...
Innemi slowy podoba mi sie:)