Re: Samsung R590 i5.

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu_at_ens.net.pl>
Data: Thu 25 Nov 2010 - 22:31:18 MET

Piotr Rezmer pisze:

> -brak portu szeregowego - niektóre urządzenia wymagają RS232 do
> programowania.

U mnie akurat przydaje się do programowania listy kanałów tunera SAT, a
także czasami do podpięcia zarządzania jakiegoś switcha, central, jeśli
nie daje się czegoś zrobić przez lan.
No i jeszcze zmuszony jestem czasami korzystać z modemów analogowych. W
dzisiejszych czasach znaleźć modem analogowy na USB z driverami pod Win
7 64bit to cud, a niestety nie mam modemu wbudowanego w notebooka.

--
pozdrawiam
Piotr