Re: Co kupic? Plyty gl. z chipsetami G41, G41, G43, G45, P43 itd.

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 24 Nov 2010 - 15:57:17 MET

Dnia Wed, 24 Nov 2010 11:28:31 +0100, WiesłaW napisał(a):

> To samo można powiedzieć i w drugą stronę. Niższa cena nie zawsze oznacza
> więcej problemów. Tu chodzi raczej o mniejsze lub większe
> prawdopodobieństwo.

Ależ ja temu nie przeczę.

> Wychodzę z takiego założenia - gdyby nawet w całej milionowej partii (płyt
> głównych w tym przypadku) znalazła się jedna felerna, to i tak ktoś ją musi
> kupić :)

Nie da się ukryć. Na kogo wypadnie, na tego bęc. Z drugiej strony - jeżeli
dany model wymieniają Ci po raz drugi czy trzeci, to już raczej zakładać
można, że ten model jest spieprzony.

> Jak czytam natomiast, że ktoś chce dobry, niezawodny, cichy i tani
> zasilacz, to moja wyobraźnia zawsze ląduje gdzieś na Marsie :)

Zależy jak zdefiniuje się "dobry", "niezawodny", "cichy" i "tani". :D

[ Toast: Za alkohol, przyczynę i rozwiązanie wszystkich problemów na       ]
[ świecie.                                                 (Homer Simpson) ]