Re: Co kupic? Plyty gl. z chipsetami G41, G41, G43, G45, P43 itd.

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Nov 2010 - 11:28:31 MET

Dnia 23-11-2010 o 23:27 Przemysław Ryk napisał na pl.comp.pecet:

> Bym jednak uściślił, że wyższa cena _nie zawsze_ oznacza mniej problemów.
> Swego czasu miałem Asusa Strikera Extreme. Co się z nim nakląłem, to
> moje,
> płyta była dwukrotnie wymieniana, aż mnie szlag jasny trafił i kupiłem
> DFI.

To samo można powiedzieć i w drugą stronę. Niższa cena nie zawsze oznacza
więcej problemów. Tu chodzi raczej o mniejsze lub większe
prawdopodobieństwo.
Wychodzę z takiego założenia - gdyby nawet w całej milionowej partii (płyt
głównych w tym przypadku) znalazła się jedna felerna, to i tak ktoś ją musi
kupić :)
Jak czytam natomiast, że ktoś chce dobry, niezawodny, cichy i tani
zasilacz,
to moja wyobraźnia zawsze ląduje gdzieś na Marsie :)

--
WiesłaW
Opera Mail