Nieudane flashowanie BIOSu

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 24 Nov 2010 - 11:26:31 MET

Właśnie wysypało mi BIOS podczas flashowania pod OS :(
Netbook DELL INSPIRON mini 1018-1505. Próbowałem wgrać wersję A02 na
istniejącą A00... W sumie nieistotne.

Pytanie - gdzie w Lublinie tanio zaprogramują/wymienią mi BIOS w
netbooku (o ile się da)? Ewentualnie jakieś porady bo teraz mogę
pooglądać czarny ekran jedynie (może jakis bootowalny pendrive z
plikiem wsadowym do uruchomienia flashowania nowego BIOSu - tylko czy
DELL posiada opcję awaryjnego flshowania przypisana pod jakiś skrót
klwiaturowy...)?

Pzdr, OMSON

P.S. Porady dotyczące leczenia zbędne - sam wiem, że spieprzyłem
sprawę jak kretyn flashując pod Windows. Nie wiem co mnie
podkusiło... :/