Re: Jakiej marki laptopy

Autor: shaman <shaman_at_poczta.wytnij.onet.pl>
Data: Tue 23 Nov 2010 - 14:22:37 MET
Message-ID: <icgevu$39r$1@news.telbank.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

W dniu 2010-11-20 21:01, Maciek Babcia Dobosz pisze:
> Dnia 2010-11-20, o godz. 13:37:51
> BQB<adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał(a):
>
>> Każdej firmie trafia się ileś sztuk, które się psują i nie ma
>> znaczenia, jaka to firma. Natomiast sposób załatwienia takiej
>> naprawy, to już zależy od konkretnej firmy i najlepiej pod tym
>> względem wypada Dell - dzisiaj dzwonisz, że popsute, jutro jest u
>> Ciebie serwisant, naprawia na miejscu i dostajesz sprawnego, wszystko
>> trwa 1 dzień roboczy. Puki co, nie znam lepszego podejścia do napraw
>> gwarancyjnych.
>
> Mit z tym serwisantem i naprawą od ręki. Przećwiczone na XPS 1330 -
> okazało się że nie ma szans by dysk wymieniany na gwarancji miał
> preinstalowany system operacyjny. I jak nie ktoś nie zrobił płytek z
> systemem do recovery od razu po zakupie to jedyne co ci zaproponują to
> zakup nowego systemu.
>

Ja dostałem do DELLa zafoliowany nośnik z systemem. Nie widzę powodu,
żeby kupować drugi raz to za co już raz się zapłaciło.

PZDR
Shaman
Received on Tue Nov 23 14:20:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 23 Nov 2010 - 14:51:05 MET