Dnia 2010-11-23, o godz. 14:22:37
shaman <shaman@poczta.wytnij.onet.pl> napisał(a):
> > Mit z tym serwisantem i naprawą od ręki. Przećwiczone na XPS 1330 -
> > okazało się że nie ma szans by dysk wymieniany na gwarancji miał
> > preinstalowany system operacyjny. I jak nie ktoś nie zrobił płytek z
> > systemem do recovery od razu po zakupie to jedyne co ci zaproponują
> > to zakup nowego systemu.
> >
>
> Ja dostałem do DELLa zafoliowany nośnik z systemem. Nie widzę powodu,
> żeby kupować drugi raz to za co już raz się zapłaciło.
Zakupiony sprzęt nie miał nośników. Nabywca nie zrobił - mimo zalecenia
- kopii z partycji narzędziowej. A Dell stwierdził że nie dostarczy
dysku z systemem ani płyt do instalacji. Zaproponowali tylko zakup
systemu w normalnej cenie. Wybrnąłem z sytuacji tworząc nośniki z
innego egzemplarza tego modelu do jakiego miałem odstęp ale niesmak
pozostał.
Zdrówko
Received on Tue Nov 23 14:45:02 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 23 Nov 2010 - 14:51:05 MET