Re: Jakiej marki laptopy

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 23 Nov 2010 - 14:41:34 MET

Dnia 2010-11-23, o godz. 14:22:37
shaman <shaman@poczta.wytnij.onet.pl> napisał(a):

> Ja dostałem do DELLa zafoliowany nośnik z systemem. Nie widzę powodu,
> żeby kupować drugi raz to za co już raz się zapłaciło.

Zakupiony sprzęt nie miał nośników. Nabywca nie zrobił - mimo zalecenia
- kopii z partycji narzędziowej. A Dell stwierdził że nie dostarczy
  dysku z systemem ani płyt do instalacji. Zaproponowali tylko zakup
  systemu w normalnej cenie. Wybrnąłem z sytuacji tworząc nośniki z
  innego egzemplarza tego modelu do jakiego miałem odstęp ale niesmak
  pozostał.

Zdrówko