Dnia 2010-11-20, o godz. 13:37:51
BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał(a):
> Każdej firmie trafia się ileś sztuk, które się psują i nie ma
> znaczenia, jaka to firma. Natomiast sposób załatwienia takiej
> naprawy, to już zależy od konkretnej firmy i najlepiej pod tym
> względem wypada Dell - dzisiaj dzwonisz, że popsute, jutro jest u
> Ciebie serwisant, naprawia na miejscu i dostajesz sprawnego, wszystko
> trwa 1 dzień roboczy. Puki co, nie znam lepszego podejścia do napraw
> gwarancyjnych.
Mit z tym serwisantem i naprawą od ręki. Przećwiczone na XPS 1330 -
okazało się że nie ma szans by dysk wymieniany na gwarancji miał
preinstalowany system operacyjny. I jak nie ktoś nie zrobił płytek z
systemem do recovery od razu po zakupie to jedyne co ci zaproponują to
zakup nowego systemu.
Zdrówko
Received on Sat Nov 20 21:05:05 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 20 Nov 2010 - 21:51:04 MET