Re: przejściówka USB>złącze pinowe

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 21 Nov 2010 - 22:21:39 MET

Dnia 20.11.2010, Vituniu napisał(a):

> Bzdura.

> Mieszasz nazwe gniazdka z nazwa obudowy procesora.

Niczego nie mieszam. Cały czas "zgaduję" co też siedzi w Twoim "kadłubku
FS" i z tego co pamiętam, żaden FS nie obsługiwał "Tulipana" bez
odpowiedniej przejściówki (albo tzw. "drut moda"), o której posiadanie Cię
nie posądzam. Stąd założenie, że masz max Coppermine.

> Reszte pitu-pitu pomijam.

Idę o zakład, że większość "pitu-pitu" pokrywa się z prawdą.

> Nie. Nie czas. To specyficzny komputer do specyficznych zadan.

Tak, tak. Wszystko u Ciebie wygląda i działa "specyficznie". ;D

> Po prostu - nie mieniasz mlotka, tylko dla tego, ze pojawil sie nowy
> model.
> Stary wbija gwozdzie rownie dobrze.

"Co ty k*a wiesz o młotkach?" ;D
Jeśli większy i cięższy pozwoli wbić gwóźdź nie 10-cioma uderzeniami a
dwoma - to owszem, zmienia się jak najbardziej.

> I koniec dyskusji, bo (primo) lamie wlasne slowo o
> niekontynuowaniu offtopa i (secundo) nie sadze,
> zebys zrozumial.

Owszem, w wielu kwestiach ciężko mi Cię zrozumieć.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/