Re: przejściówka USB>złącze pinowe

Autor: Vituniu <vituniu_at_gmail.com>
Data: Sat 20 Nov 2010 - 20:21:01 MET

On 20 Lis, 19:19, Michal Lukasik <mich...@tlenCUT.pl> wrote:

> Skoro to S370 to max Coppermine

Bzdura.

> (nie pisałeś nic o FCPGA2 więc Taulatin odpada

Mieszasz nazwe gniazdka z nazwa obudowy procesora.

Reszte pitu-pitu pomijam.

> Podsumowując. Nie wiem jak długo chcesz podtrzymywać
> przy życiu "trupa". Może czas już pomyśleć o czymś nowszym. [???]

Nie. Nie czas. To specyficzny komputer do specyficznych zadan.
Po prostu - nie mieniasz mlotka, tylko dla tego, ze pojawil sie nowy
model.
Stary wbija gwozdzie rownie dobrze.

I koniec dyskusji, bo (primo) lamie wlasne slowo o
niekontynuowaniu offtopa i (secundo) nie sadze,
zebys zrozumial.

Vituniu.