Re: przejściówka USB>złącze pinowe

Autor: Lagod <niespamowaclagoda_at_listkropkapl>
Data: Thu 18 Nov 2010 - 14:34:55 MET

W dniu 2010-11-18 03:44, Michal Lukasik pisze:

> Dla mnie to możesz tracić tyle czasu ile tylko zechcesz. ;D
> Ponadto wcześniej nie napisałeś, że na MB jest USB1.x (co to jest, że ma
> tylko 1.x?) Tak czy siak IMO nie warto inwestować w grata.
> Zmień MB i tyle.

To jest grupa dyskusyjna, w której ludzie rządni wiedzy rozwiązują
różnego rodzaju problemy w zależności od indywidualnych potrzeb, ale
również z naturalnego pociągu do "poznania", choćby dla frajdy, a czasem
i dla oszczędności. Jeśli nie potrafisz tego zrozumieć a jedyne
rozwiązanie jakie widzisz to kupić nowy komputer, to sory... takich
ludzi jak ty szukajś w sklepach komputerowych.

--