Re: przejściówka USB>złącze pinowe

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 20 Nov 2010 - 19:19:01 MET

Dnia 18.11.2010, Vituniu napisał(a):

> No nie napisalem. To Ty sobie wywrozyles wszystko z fusow
> i arbitralnie sprzedajesz swoje porady jako jedynie sluszne.

Sprzedaje swoje porady jako mające sens i jakąś "przyszłość" (no i jak to
już ktoś to słusznie zauważył to grupa dyskusyjna i każdy może wyrazić
opinię).
IMO modernizujesz kompa, który jest "ślepą uliczką". Co będzie po USB2.0?
Seraial-ATA? RAM? (Nawet jeśli znajdziesz odpowiednio duży to będzie drogi
i dodatkowo ograniczy Cię chipset - co masz? i815 czy VIAPro133? (pomijam
SiS bo wszystko co starsze od 735 jakieś takie nieużyteczne jest/było).
Prędzej czy później przyjdzie czas na zmianę jak nie MB to całego kompa.

> S370, jak sam dalej napisales. Zatem w gre wchodzi
> tak jak z kolei ja napisalem - plyta, procesor i raczej pamiec.
>
> Co wiecej - zeby uciac dalsze dywagacje - plyta musi
> miec rozmiar FlexATX a umiejscowienie procesora musi
> wypadac w tym samym miejscu. Inaczej dorzuc do kosztorysu
> takze nowa obudowe.

Skoro to S370 to max Coppermine, czyli żaden demon wydajności - nie ma po
czym płakać (nie pisałeś nic o FCPGA2 więc Taulatin odpada, a nawet jeśli
to na ten "rarytas" znajdzie się kupiec).
No i sam Win na 90% to 2000, który jest "trupem".
Zaczynam myśleć, że Lagod zaraz (a może już [???]) będzie mógł mi
*słusznie* zarzucić poradę kupna nowego (w znaczeniu innego, używanego)
komputera. ;D

> Kupic to sobie moglem z butelka wody po goleniu marki Brutal nawet.
> Co to niby ma zmienic? AFAIR po instalacji i rejestracji licencja
> jest zwiazana z danym zestawem komputerowym.

Czyli jak zepsuje Ci się MB to kupujesz nowy Windows? ;D
Systemy M$ sprzedawane do bodajże 2005 roku (jakoś wtedy zmienili
licencję) można było zgodnie z licencją przenieść na nową MB, a to
praktycznie nowy komputer - suport nie robi problemów z aktywacją przez
telefon (sprawdzone w praktyce).

> Jakiego znowu pajaka? Pelnoprawny interfejs z wlasna
> plytka drukowana. :)

Jasne. I nie żebym Ci nie wierzył. ;D

Podsumowując. Nie wiem jak długo chcesz podtrzymywać przy życiu "trupa".
Może czas już pomyśleć o czymś nowszym. [???]
Do 300zł można kupić dobry, poleasingowy komputer np. z Sempronem i WinXP.
Taniej można bez systemu, a na Windows świat OSów się nie kończy.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/