Re: przejściówka USB>złącze pinowe

Autor: Vituniu <vituniu_at_gmail.com>
Data: Thu 18 Nov 2010 - 22:42:21 MET

>> procek,
> Nie.

Tak.

> Nadal nie napisa e jaki masz.

No nie napisalem. To Ty sobie wywrozyles wszystko z fusow
i arbitralnie sprzedajesz swoje porady jako jedynie sluszne.

> Nie wiem jak stary socket musia by to by
> by nie da o si znale taniej (do 30z ) p yty g wnej z USB2.0.

S370, jak sam dalej napisales. Zatem w gre wchodzi
tak jak z kolei ja napisalem - plyta, procesor i raczej pamiec.

Co wiecej - zeby uciac dalsze dywagacje - plyta musi
miec rozmiar FlexATX a umiejscowienie procesora musi
wypadac w tym samym miejscu. Inaczej dorzuc do kosztorysu
takze nowa obudowe.

> Chyba nie powiesz, e kupi e OEM na MB,
> gdy mo na by o na mysz, RAM, czy cho by flopa?

Kupic to sobie moglem z butelka wody po goleniu marki Brutal nawet.
Co to niby ma zmienic? AFAIR po instalacji i rejestracji licencja
jest
zwiazana z danym zestawem komputerowym.

> To nie ja mam zamiar lutowa "paj ka".

Jakiego znowu pajaka? Pelnoprawny interfejs z wlasna
plytka drukowana. :)

pozdrawiam,
Vituniu.

PS: