Re: [OT] przejściówka USB>złącze pinowe

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 19 Nov 2010 - 20:41:36 MET

"animka" napisała:

> na Allegro zamieszczałam 2 razy z opisami i zdjęciami.
> Szkoda czasu. Ludzie nawet za darmo nie wezmą części
> do starszych komputerów. Pamięci też. Tam jest masa
> chętnych do oddania/sprzedania.

Tam jest przede wszystkim masa pospolitych cwaniaczków, którzy owszem,
"kupią" i starsze części, ale tylko po to, aby podmienić je na swoje
uszkodzone i odesłać Ci z reklamacją że "nie działa". Wystaw je na Gumtree,
tam się handluje twarzą w twarz i często od razu po fizys widać, czego można
się po kim spodziewać i zawczasu spuścić delikwenta ze schodów ;->

JoteR