Re: [OT] przejściówka USB>złącze pinowe

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Nov 2010 - 12:50:18 MET

Dnia Fri, 19 Nov 2010 20:41:36 +0100, JoteR napisał(a):

> Tam jest przede wszystkim masa pospolitych cwaniaczków, którzy owszem,
> "kupią" i starsze części, ale tylko po to, aby podmienić je na swoje
> uszkodzone i odesłać Ci z reklamacją że "nie działa".

"Wysłany Panu wylicytowany towar nosił numer seryjny X-XXXX-XXXX. Odesłany
przez Pana egzemplarz ma numer seryjny Y-YYYY-YYYY. Pomyłka, czy próba
wyłudzenia?" :)

(ciach...)

[ Lepiej raz na pół roku myśleć o ślubie, niż raz w tygodniu o rozwodzie.  ]
[                                                         (JoeMonster.org) ]