Re: problem z coolerem

Autor: dizel <dizel8_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Fri 19 Nov 2010 - 20:26:00 MET

On Wed, 17 Nov 2010 18:12:46 +0100, dizel <dizel8@NOSPAMwp.pl> wrote:

>Poszed³em do sklepu z t± kart± i za³o¿onym na niej tym nowym coolerem,
>pan co prawda nie przy mnie ale na zapleczu w³o¿y³ do kompa i
>stwierdzi³ ¿e dzia³a u nich wiêc to u mnie co¶ nie tak, mówi³ ¿e albo
>to uszkodzona p³yta g³ówna albo zasilacz, tak¿e niewiem co mam o tym
>my¶leæ. Czy mo¿e mieæ racje?? Mój zasilacz to modecom 350W
>Jak bêde mia³ czas to prze³o¿e kartê do innego kompa i sprawdze,
>natomiast na stronie tam gdzie kupi³em przy tym wêtylatorze w opiniach
>na samym dole napisa³ ¿e mia³ problem z tym coolerem bo siê wiatrak
> [...]

Sam sobie odpowiem na to pytanie. Tak jak by³o w komentarzach.
Wcisn±³em na chama wtyczkê od zasilania odwrotnie i wiatrak zacz±³
pracowaæ, widze ¿e fabrycznie s± kable zamienione, bo porówna³em ze
starym wentylatorem.
Przy okazji dowiedzia³em siê jak traktuj± klientów w komputroniku, ju¿
nigdy wiêcej nie skorzystam z tego sklepu a do niedawna trochê sprzêtu
u nich kupi³em.