Re: przejściówka USB>złącze pinowe

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 18 Nov 2010 - 20:30:39 MET

Dnia 18.11.2010, Vituniu napisał(a):

> Czyli, podsumowujac, aby cieszyc sie z szybkiego zrzucania zdjec z
> karty radzisz mi kupic nowa plyte,

Tak. Napisałem wyraźnie "zmień MB". I chyba logicznym jest, że na używaną
skoro to "stary" sprzęt.

> procek,

Nie.
Nadal nie napisałeś jaki masz. Nie wiem jak stary socket musiałby to być
by nie dało się znaleźć taniej (do 30zł) płyty głównej z USB2.0. Jedyne co
mi teraz przychodzi na myśl (z tych, które jeszcze jako-tako, idzie
używać) to wszystko co starsze od Socket370 i on sam. Ale nowsze, jak np.
baaardzo popularny SocketA czy 478 to kwestia paru złotych.

> pamiec

Może się okazać niezbędne, choć niekoniecznie. I to też wydatek parunastu
złotych, albo i nie (przy zmianie SDR na DDR można jeszcze na tym
zarobić).

> i licencje na windowsa OEM.

Chyba nie powiesz, że kupiłeś OEM na MB, gdy można było na mysz, RAM, czy
choćby flopa?
(I tu mała uwaga, zakładam, że MB kupiłeś osobno, a nie cały komputer
poleasingowy z OEMem - nie byłoby tematu ad. złączki frontowego USB)

> I to ja niby kombinuje?

To nie ja mam zamiar lutować "pająka".

> Wez sobie poczytaj dowcip o Usenecie i zarowkach. Stary, ale przyda Ci
> sie odswiezyc.

Bez komentarza.

BTW. Nadal nie podajesz jaką masz konfigurację. [???]
Nie chcesz - nie zmuszam, ale wierz mi, że zawsze da się zmodernizować
komputer tak, by nie musieć do tego dołożyć złotówki (zakładając, że stare
części sprzedać) - robię tak od lat.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/