Re: Dysk zewn. Transcend StoreJet 500GB nie kopiuje duzych plikow?

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 18 Nov 2010 - 19:17:58 MET

W dniu 2010-11-18 10:05, Marek pisze:
> Kabaret kabaretem, pośmiać się można oczywiście. W tym jednak przypadku
> osobliwe poczucie humoru animki polegające na rzucaniu się do gardeł z
> powodu delikatnego zwrócenia uwagi na brak precyzji w jakimś jej zdaniu
> - nie jest w moim guście. Raczej wygląda mi to na niezaleczone ADHD. Nie
> powinno się naśmiewać z osób chorych.

Czytając dawniej Twoje posty na grupach można stwierdzić, że to
Ty jednak jesteś chory. Przypomnę Ci może tego Twojego rozjechanego psa
w IrfanView, który Ci przeszladzał. Szukałes ikonek, hahaha. Trochę się
już wycwancykowałeś w wymądrzaniu się, ale uważaj! Tylko spróbuj zadać
jakieś pytanie, prosbę o jakąś poradę to będziesz automatycznie wyśmiany
GŁĄBIE.

--
animka