Re: Dysk zewn. Transcend StoreJet 500GB nie kopiuje duzych plikow?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Thu 18 Nov 2010 - 10:05:45 MET

W dniu 2010-11-17 20:57, Przemysław Ryk pisze:

> I pozbawić się takiego kabaretu narażając jednocześnie może kogoś mniej
> doświadczonego na zrobienie sobie kuku przez stosowanie się do rad tej
> Ekspertki?

Kabaret kabaretem, pośmiać się można oczywiście. W tym jednak przypadku
osobliwe poczucie humoru animki polegające na rzucaniu się do gardeł z
powodu delikatnego zwrócenia uwagi na brak precyzji w jakimś jej zdaniu
- nie jest w moim guście. Raczej wygląda mi to na niezaleczone ADHD. Nie
powinno się naśmiewać z osób chorych.