Re: Obudowy z poprzecznym montażem dysków

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Nov 2010 - 20:57:13 MET

Dnia Wed, 17 Nov 2010 18:12:49 +0100, ToMasz napisał(a):

> ja mam takich kilka quolteców. tyle ze moim zdaniem wygodne to jest tyko
> dla serwisanta. Pozatym, mało pewne, czasem potrafi wpadać w rezonans i
> najważniejsze - chłodzenie! przykręcony dysk oddaje dość dużo ciepła
> obudowie, wsunięty w rowki za pośrednictwem plastikowych zaczepów - nic.

Miałem Chiefteca Dragon (montaż wzdłuż), teraz mam LBX (montaż w poprzek).
Zdecydowanie bardziej chwalę sobie to drugie rozwiązanie, szczególnie, że:
- przy czasami trafiającym się demontażu dysku (np. wymiana na większy) w
Dragonie musiałem ściągać radiator z procesora, żeby w ogóle koszyk z
napędami wysunąć
- burdel w okablowaniu nad płytą główną robi się błyskawicznie, a mnie się
to wcale, ale to wcale nie podobało
- cisza jest i spokój - żadnych wibracji
- chłodzenie napędów (w chwili obecnej 4*Samsung HD103UJ) umieszczonych
praktycznie jeden nad drugim załatwiają mi dwa 92 mm wentylatory
NoiseBlocker z maksymalnie ściągniętymi obrotami. Temperatur Ci nie podam,
gdyż ani HD Tune ani Hard Drive Inspector jej nie podają. :(

[ Zdolność precyzyjnej obserwacji jest zwykle nazywana cynizmem przez      ]
[ tych, którzy jej nie posiadają.                    (George Bernard Shaw) ]