Re: Obudowy z poprzecznym montażem dysków

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Nov 2010 - 19:03:38 MET

Dnia 16-11-2010 o 19:23 Gupik napisał na pl.comp.pecet:

> jakie jeszcze obudowy [ oprósz Chieftec,a ] mają poprzeczny montaż
> twardych dysków i na takich szynach [ bez przykręcania ] ??

Oprócz wszystkich wymienionych- jeszcze Cooler Master Gladiator 600.
Mam przed sobą, więc jak masz jakieś pytania to pisz.
Z tym chłodzeniem (szczególnie dysku, bo o tym piszą grupowicze) to
nie jest tak do końca. Niby dysk nie ma kontaktu z blachą, ale jest
za to chłodzony przez przedni wentylator, który dmucha bezpośrednio
na niego.

--
WiesłaW
Opera Mail