Re: Jak podłączyć Joystick do płyty bez wejścia na joystick?

Autor: maX <averwywalto_at_interia.pl>
Data: Tue 16 Nov 2010 - 21:29:43 MET

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4ce2be78$0$27032$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości

Czasem jest, ale nie wyprowadzony na tylny panel, tylko same szpilki do
podłączenia śledzia. Ale jak widzę u ciebie już tego nie ma (też mam płytę
AM2, rok starszego Asrocka i jeszcze ma szpilki do Game Header).

Sterowniki Realteka umożliwiają softwarowe rozdzielenie sygnału integry
7.1ch na dwa niezależne kanały 5.1ch + 2ch (np. w w/w Asrocku, widziane są
przez windows jako dwie oddzielne karty dźwiękowe). Właśnie do Skype'a.

> i nie chcę nic mieszać w steronikach muzycznych.

Nic nie musiałbyś mieszać. Port gier na karcie jest niezależny od samej
karty, więc po jej podłączeniu możesz w menadżerze urządzeń wyłączyć kartę i
zostanie wtedy sam port gier.