Re: Laptop 24h/dobe

Autor: TM <trele.molere_at_op.pl>
Data: Tue 16 Nov 2010 - 21:14:09 MET

z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

> Mój Dell Studio często chodzi 8-10 godzin z zamkniętą pokrywą.
> Grzebię w nim trochę przez zdalny pulpit jak jestem w pracy.
>
> Czy to mu nie zaszkodzi? Chciałem mieć pewność że ekran będzie
> wyłączony ale przy zamkniętej klapie może gorzej odprowadzać ciepło.
> Kilka razy zauważyłem że jednak ekran się świeci przy zamkniętej
> klapie. nie znalazłem przyczyny (W764). Lepiej go zostawiać z
> otwartą klapą???

W domu mam jeszcze HP6710b, ktory chodzi z zamknieta klapa od 6 rano
do 23 (manager zadan go usypia o 23 jesli zapomne recznie). Jeszcze
Przez okolo rok dzialal w nim glosno wiatrak tak jakby laptop sie
przegrzewal i nie mogl schlodzic, zaczalem o tym czytac i sie
okazalo, ze ta seria miala jakas tam wade i wymieniali plyty. Potem
chcialem zmienic w nim ram z (2x1GB na 2x2GB) i je wymontowalem by
je sprawdzi i co sie okazalo, po ponownym wlozeniu wiatrak juz nie
wyje (czyzby zle ram byl wlozony i cos mu zle dzialalo?). Obecnie
wymienilem ram na 2x2GB i rowniez jest cisza. No ale komp jest
szybki, a robi glownie jako przegladarka do www dla zony, wiec
specjalnie sie nie poci. Moj z kolei samsung q210 rowniez szybki i
czy z zamknieta klapa czy z otwarta pokazuje 54stopnie (programem
CoreTemp) i dziala prawie 22h/dobe (wylaczam go tylko w drodze do/z
roboty na czas przejazdu autem, a wlasciwie usypiam).

Dzisiaj stawiam debiana i bede monitorowal jego temp, wloze go od
razu do szafki, niech dziala juz w srodowisku docelowym. Zobaczymy
jak sie bedzie sprawowal. O wynikach napisze.

Dzieki wszystkim za informacje.

Pozdrawiam

--
TM