Re: Laptop 24h/dobe

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Tue 16 Nov 2010 - 12:29:06 MET

Tomasz Finke pisze:
  Laptop jest włączony
> non-stop, ma ustawione na stałe maksymalne oszczędzanie energii i
> z zamkniętą pokrywą pobiera około 9W,

Mój Dell Studio często chodzi 8-10 godzin z zamkniętą pokrywą.
Grzebię w nim trochę przez zdalny pulpit jak jestem w pracy.

Czy to mu nie zaszkodzi? Chciałem mieć pewność że ekran będzie wyłączony
  ale przy zamkniętej klapie może gorzej odprowadzać ciepło.
Kilka razy zauważyłem że jednak ekran się świeci przy zamkniętej klapie.
nie znalazłem przyczyny (W764). Lepiej go zostawiać z otwartą klapą???