Re: Przerobić drukarki na wifi

Autor: Norbert <norkomp_at_MALPAgmail.com>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 22:01:25 MET

MC napisał(a):

> Rzeczywiście się nierozumiemy, ja nazywam ruterem to, co ty
> printserwerem. Niemniej jednak dalej cię będę namawiał na połączenie
> tego "printserwera" kablem a nie przez WiFi. Jeśli masz taką możliwość
> wypróbuj na tej kamerze, powinna być widoczna różnica między transmisją
> przez kabel a Wi-Fi.

Nie mam fizycznej mozliwosci. ROuter wlasciwy jest na korytarzu,
drukarki i printserver ma byc w jednym z pokoi, stacjonarny i laptop w
kolejnym. Kable musialbym ciagnac przez cale mieszkanie a tego nie chce
ani ja , ani nie zgodzi sie na to moja druga polowka. Kamera akurat czy
na wifi czy na kablu dziala tak samo. Przy najwyzszych parametrach
obrazu zabiera z wifi 3Mb/s i tyle.