Re: Przerobiæ drukarki na wifi

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 00:51:17 MET

W dniu 2010-11-14 23:32, MC pisze:
> U¿ytkownik "Norbert" <norkomp@MALPAgmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
Gdybym ju¿ musia³ tak kombinowaæ to:
1/ U¿y³ bym printserwera a nie routera z t± funkcj±
2/ nie koniecznie wrzuca³ bym od razu tego posta po kilku grupach
3/ przyk³ad, który znam z autopsji to PS-1206UWg lub podobny bo jest w
odleg³ym miejscu i nie pamiêtam, tylko ten ma 1 port, byæ mo¿e s± dwu
portowe.