Re: Router

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 21:14:37 MET

Dnia 2010-11-15, o godz. 16:22:58
Norbert <noreply@reply.no> napisał(a):

> No mnie tez to bardzo dziwilo, bo poza tym felerem to WRT54GL to
> genialny sprzet, a z Tomatem w komitywie to juz w ogole rewela... i
> tylko to radio, moze mam jakies walniete, hgw :/

Całkiem możliwe. Mam w sumie około 10 sztuk WRT54G i WRT54GL -
najstarszy G z 2004 a GL z 2005 roku. Głównie z DD-WRT i Tomato -
chyba tylko sztuka na oryginalnym sofcie. I jakoś przez te lata nie
zauważyłem ani problemów z awariami ani problemów z zasięgiem. W
najbardziej ekstremalnym miejscu bez problemu jest zasięg od urządzenie
które stoi piętro niżej i jakieś 12-14 metrów w poziomie i po drodze są
3 murowane ściany. Budynek jest solidny - z połowy 17 wieku - murowany
z kamienia. Sygnał jest słaby ale stabilny na oryginalnych antenach. W
tych samych warunkach poległ któryś z modeli Netgear z modemem
ADSL-owym.

Zdrówko