Re: Router

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 11:00:48 MET

Dnia Mon, 15 Nov 2010 10:47:55 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

> Trzeba wrzucić samemu. Firmowe w wersji GL jest stabilne (linux), ale
> jednak części tego co potrzebujesz nie ma.

To już mniej fajnie.

> Byle ci switch nie przełączył całej komunikacji wtedy na 100Mbps, takie
> kwiatki też widziałem :)

Do tego switcha (Netgear Platinum Gigabit Switch 8 Port - GS608) już miałem
podłączone urządzenia z sieciówkami zarówno 100Mbit, jak i 1000Mbit. To co
mogło działać maksymalnie na 100Mbit działało na 100Mbit, reszta fruwała po
gigabitcie.

> Nie zauważyłem. Zdarzyło mi się przez sklerozę zostawić włączonego
> utorrenta i jednocześnie serwer CoD4 dla znajomych uruchomić i normalnie
> dało się grać - co jest zasługą naprawdę nieźle działającego QoS.
> Jedyne co podobno nie daje rady to QoS ustawiony na detekcję protokołów a
> nie na porty, ale nie miałem okazji tego sprawdzić :)

Dzięki za info. :)

[ Kobiety przywiązują się przez względy.                        (Stendhal) ]