Re: Router

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 11:19:05 MET

Dnia Mon, 15 Nov 2010 11:00:48 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

> To juĹĽ mniej fajnie.

Ii tam, normalny plik z firmware wgrywasz przez WWW i liczysz ĹĽe firmowa
ładowarka oprogramowania dojdzie z wgrywaniem do końca ;) Mi się akurat
udało wysypać te proces (bogowie jedni wiedzą dlaczego), w efekcie
zbrickowałem sobie urządzenie i dopiero jakimś ratunkowym programem spod
Windows udało mi się wgrać co trzeba. Działa do dziś, późniejsze
aktualizacje Tomato już były bezbolesne.

> Dzięki za info. :)

Nie ma za co :) MoĹĽe grywasz w CoD4? ;)

"Krocz naprzód, mężny światłości synu
A te sedesy w kolorze jaśminu
Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"