Re: Router

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 10:30:48 MET

Dnia Mon, 15 Nov 2010 01:37:03 +0100, JoteR napisał(a):

> Czyli czas na parapetówkę ;->

Nie da się ukryć - jest w planach.

> Oczywiście, że w temacie wątku nie mam nic merytorycznego do dodania, ale
> właśnie sobie uzmysłowiłem, że coś bym wypił...

Nie dostałeś zaproszenia? Hmm... Albo moja asystentka się pomyliła, albo Cię
na liście nie było. [1]

> I tak prawdopodobnie lokalna sieć będzie na switchu, więc ten gigabajt nie
> jest taki krytyczny, gorzej z tym N.

Owszem - sieć będzie na gigabitowym switchu
802.11n nie jest warunkiem koniecznym - miłoby by było, gdyby access point
był, ale jeżeli będzie "tylko" 802.11g z WPA2, to też jest to do
zaakceptowania.

> Dyskusja o zadach i waletach rozwiązania router "setka" plus gigabitowy
> switch niedawno się tu przetoczyła w wątku "zaawansowany router dla domu"
> z 6.11.2010 r.

Byłem, czytałem.

[ Ziemia ma skórę. Ta skóra ma choroby. Jedna z tych chorób nazywa się     ]
[ - człowiek.                                        (Friedrich Nietzsche) ]
[1] Ups... Właśnie sobie uzmysłowiłem, że ja nie mam asystentki... ;D