Re: Router

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 10:30:48 MET

Dnia Mon, 15 Nov 2010 01:01:00 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

(ciach...)

> Poleciłbym ci WRT54GL z oprogramowaniem Tomato,

Jest to do kupienia, czy oprogramowanie trzeba wrzucać samemu?

> ale... to nie jest router N
> i nie jest gigabitowy, więc nie wiem czy się łapie.

Gigabit w routerze nie jest mi potrzebny - sygnał z niego będzie wpięty do
gigabitowego switcha, wobec czego sieć lokalna będzie gigabitowa, a do
routera może iść 100 Mbit.

> U mnie działa 24h/dobę 7 dni w tygodniu, restarty sporadyczne, za nim
> działa serwer Call of Duty 4 i daje radę ze wszystkim.

Nie przytyka się na p2p (tak - zdarza mi się z torrenta korzystać)?

[ Kiedy kobieta nie ma racji pierwsza rzecz, którą należy zrobić, to       ]
[ natychmiast ją przeprosić.                                 (Oscar Wilde) ]