Re: Router

Autor: R09 <bubiontko_at_gmail.com>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 10:18:25 MET

"bosskg" <bosskg@wp.pl> wrote in message
news:ibqpr5$4ee$1@bmj-lx1.bmj.net.pl...
> Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w
> wiadomości news:1ep6lyt1qmt1z$.dlg@maverick.kielek.info...
>>
> TP-Link WR1043N. b/g/n, 3 anteny, gigabitowy switch, możliwość wgrania
> alternatywnego softu choć ten wbudowany nie sprawia żadnych problemów. 2
> kompy chodzą non stop + laptop. Na stronie tp-linka są onlinowe emulacje
> softów więc można zobaczyć jak to wygląda. Mam go kilka miesięcy i ani
> razu nie było potrzeby resetowania czy jakiegoś zwisu.
>
> Pozdrawiam
> Krzysiek

Też mam taki sprzęt z tym że:

-Przypisanie MAC adresu do konkretnego IP nie działa mi na fabrycznie
zainstalowanym oprogramowaniu
(nie stwierdziłem jeszcze czy jest nowa wersja tego softu)
-Jest możliwość podpięcia i korzystania z dysku sieciowego ale jakoś nie
udaje się przesłać więcej niż 3 megabajty/sek,
przynajmniej z żadnego kompa podpiętego po wifi (n), na gigabitowym kablu
jeszcze nie sprawdzałem
-Przez 6 tygodni działania 24/7 nic się nie "powiesiło"

W.K.