Re: Router

Autor: bosskg <bosskg_at_wp.pl>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 09:09:02 MET

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1ep6lyt1qmt1z$.dlg@maverick.kielek.info...
> Witam
>
> Przeprowadzka na nowe miejsce już prawie zakończona, łącze podpięte. Biorąc
> pod uwagę, że najprawdopodobniej na nowym miejscu dalej często będzie się
> zdarzało korzystać z dwóch komputerów (czasami więcej) planowałem sobie
> postawić jednego starego kompa, który będzie udostępniał serwer poczty,
> newsów i FTPa (tak - mam takie potrzeby). Okazało się jednak, że skubaniec
> po pierwsze za głośno działa, a po drugie - ze mnie zerowy linuksowiec,
> wobec czego na razie ta opcja raczej pójdzie w odstawkę.
>
> W takim razie rozglądam się za routerem, który:
> [...]

TP-Link WR1043N. b/g/n, 3 anteny, gigabitowy switch, możliwość wgrania
alternatywnego softu choć ten wbudowany nie sprawia żadnych problemów. 2 kompy
chodzą non stop + laptop. Na stronie tp-linka są onlinowe emulacje softów więc
można zobaczyć jak to wygląda. Mam go kilka miesięcy i ani razu nie było
potrzeby resetowania czy jakiegoś zwisu.

--
Pozdrawiam
Krzysiek