Re: Przerobić drukarki na wifi

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Sun 14 Nov 2010 - 23:40:25 MET

W dniu 14.11.2010 22:27, Norbert pisze:

> http://allegro.pl/netgear-wgps606-54-mbps-print-server-i1229002421.html
>
> I czy to bedzie drukowane na zasadzie sygnału wifi bezpośrednio z
> komputera

Nie bezpośrednio, tylko przez printserwer wbudowany w ten router. Jeśli
nie chcesz tego zintegrować z obecną siecią, będziesz musiał się przełączać.

> czy też bedzie szło przez router który mam w domu do obsługi
> internetu?

Jak nie chcesz go zmieniać na ten i nadal używać, też tak można.

Tak czy inaczej poproś/zamów kogoś, kto ci to wszystko ustawi, bo sam
sobie raczej nie poradzisz, skoro nie rozumiesz, co oznacza "router z
wbudowanym prinserwerem" (wyraźnie napisane w ofercie).

Swoją szosą dość marne rozwiązanie - znacznie lepszy byłby printserwer
CUPSowy.