Re: Przerobić drukarki na wifi

Autor: Norbert <norkomp_at_MALPAgmail.com>
Data: Sun 14 Nov 2010 - 23:38:46 MET

MC napisał(a):
> Użytkownik "Norbert" <norkomp@MALPAgmail.com> napisał w wiadomości
>
> A po co Wi-Fi? Podłącz kablem przez gniazdko sieciowe.

Poto by uwolnić się od plątaniny kabli.
Chce drukarki mieć na wifi bo staną w pomieszczeniu z dala od komputerów
i jeszcze gdybym miał ciągnąć kable to cala operacja w ogole nie miala
by sensu.

> Z góry nikt ci nie da gwarancji. Szanujący się producent serwerów druku
> posiada na swojej stronie www listę drukarek, które wypróbował, że chodzą.

To juz sprawdzilem i moje drukarki są wspierane.
Bardziej chodziło mi o to że to jest także router i czy nie bedzie się
gryzł z moim właściwym routerem.

> Raczej to drugie. Podłączenie ad-hoc jest zasadniczo tylko do dwóch
> punktów.

To do czego odnosi się zapis w instrukcji:
Printing Methods: Peer-to-Peer (PTP), Windows LPD printing