Re: Przerobić drukarki na wifi

Autor: Norbert <norkomp_at_MALPAgmail.com>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 01:41:52 MET

Andrzej Lawa napisał(a):

> Nie bezpośrednio, tylko przez printserwer wbudowany w ten router. Jeśli
> nie chcesz tego zintegrować z obecną siecią, będziesz musiał się przełączać.

Co określasz przez zintegrowac? Chciałbym właśnie wpiąć to wszystko w
moją sieć wifi.

> Jak nie chcesz go zmieniać na ten i nadal używać, też tak można.

I właśnie o to mi chodzi tylko nigdy jeszcze nie miałem konieczności
tego robić więc nie wiem co i jak. Mojego routera nie mam zamiary
zmieniac narazie. Za jakiś czas zmienie go na coś z N-ką ale poki co mój
linksys WAG200G mi wystarcza jako modem i punkt dostępu dla moich
komputerów po wifi

> Tak czy inaczej poproś/zamów kogoś, kto ci to wszystko ustawi, bo sam
> sobie raczej nie poradzisz, skoro nie rozumiesz, co oznacza "router z
> wbudowanym prinserwerem" (wyraźnie napisane w ofercie).

To raczej tylko kwestia poprawnego skonfigurowania , niestety nie mam
nikogo kto zrobi to za mnie, może jakaś podpowiedź co i jak zrobic?
Po krotce wyglada u mnie to tak, że do mojego Linksys WAG200G który
działa jako modem i router jednoczesnie podpięte są dwa komputery,
obydwa po wifi. Do tego dochodzi jeszcze kamera IP też po wifi.
Teraz chce tylko za pomocą urządzenia z linku dołączyć do całości dwie
drukarki które mam zamiar podpiąć do tego netgeara.
Wszelkie przesyłanie plików i korzystanie z drukarek w tej chwili działa
jako tzw sieć grupa domowa znana z windows7.

> Swoją szosą dość marne rozwiązanie - znacznie lepszy byłby printserwer
> CUPSowy.

A może jakiś link bo jak wspomniałem w temacie prontserverów drąże
dopiero od 2 dni.
Pozdrawiam.