Re: jak wymusic nagrywanie z mala predkoscia

Autor: Sebcio <sebastikantus_at_wp.pl>
Data: Sat 13 Nov 2010 - 16:34:57 MET

On Sat, 13 Nov 2010 16:16:32 +0100, Czarek <czarek1@nospampoczta.fm>
wrote:

>Wątpliwe aby szybkość nagrywania (2 - 4) była przyczyną niedziałania płyty.
>Sprawdź czy masz zamkniętą płytę po nagraniu oraz czy nie należy dograć
>jakiegoś dodatkowego pliku - niektóre nagrywarki błędnie nagrywają płyty
>gdy danych jest bardzo mało.
>Do tego spróbuj z nagrywaniem TAO i DAO - też może mieć wpływ na to czy
>płyta w tym przypadku będzie widziana.
płyte trzeba nagrac w taki sposob, kopia ze strony producenta :
Burn the file (DVP520.BIN) to blank CD R or CDRW, using the following
settings :
- File System CD-ROM Joliet
- File name length : max 31 chars (ISO Level 2)
- Mode : 2/XA
- Character set : ASCII
- Single session
- Write Speed : Low
Ja wyboru wiekszosci tych opcji nie moge znlezc