Re: jak wymusic nagrywanie z mala predkoscia

Autor: Czarek <czarek1_at_nospampoczta.fm>
Data: Sat 13 Nov 2010 - 16:44:45 MET

W dniu 13-11-2010 16:34, Sebcio napisał/a:

> płyte trzeba nagrac w taki sposob, kopia ze strony producenta :
> Burn the file (DVP520.BIN) to blank CD R or CDRW, using the following
> settings :
> - File System CD-ROM Joliet
> - File name length : max 31 chars (ISO Level 2)
> - Mode : 2/XA
> - Character set : ASCII
> - Single session
> - Write Speed : Low
> Ja wyboru wiekszosci tych opcji nie moge znlezc

Gdzie tu jest podane, że prędkość musi być x2? Widzę tylko "low" czyli z
małą prędkością.

Ważna jest jedna sesja - musi być zamknięta.
Jakim programem nagrywasz? Użyj np. CDburnerXP - można w nim ustawić np.
filesystem na taki jak potrzebujesz (Joliet)

Polecam Ci też dogranie pliku o rozmiarze kilkanaście/kilkadziesiąt
megabajtów, np archiwum zip - spotkałem się z takimi zaleceniami
producentów sprzętu (z tego co pamiętam np. Manta tak miała - wiem, to
nie "marka" ;-) )

--
Cz.